Klantgericht schrijven
U wilt dat uw klanten uw brieven en persberichten lezen. U wilt hun aandacht trekken en vasthouden. Uiteraard zijn de juiste schrijfstijl, presentatie en formulering daarvoor onmisbaar.
Het programma bevat de volgende onderdelen
- vormen van schriftelijke communicatie
- doelgericht schrijven
- publiekgericht schrijven
- veel gemaakte fouten
- structuur aanbrengen
- vormgeving
Methode
Voorafgaand aan de training stuurt elke deelnemer minimaal één zelfgeschreven tekst. Tijdens de training wisselen theorie en schrijfopdrachten elkaar af. Door eigen teksten en die van anderen te beoordelen en te herschrijven, verbeteren de deelnemers hun schrijfvaardigheden. Iedereen sluit af met een goede, klantgerichte tekst.
Resultaten
- u schrijft doel- en doelgroepgericht
- uw teksten zijn duidelijk geformuleerd en aantrekkelijk gepresenteerd
Doelgroep
Medewerkers die schriftelijk communiceren met klanten
Deze training wordt alleen incompany gegeven. Voor een prijsopgaaf kunt u met ons contact opnemen.