Start FBTA

FBTA is haar activiteiten gestart in 2006. Na 25 jaar werkzaam te zijn geweest in de zakelijke dienstverlening binnen de sociale woningbouw, startte Alfred Landmeter met het aanbieden van praktijkgerichte maatwerktrainingen en interim-management. 

FBTA is gespecialiseerd in kennisoverdracht op het gebied van financieel management. Wij richten ons geheel op organisaties werkzaam in de vastgoedsector zoals woningcorporaties, commerciële vastgoedbeleggers, projectontwikkelaars en dergelijke. Maar wij draaien onze hand er ook niet voor om, om bijvoorbeeld nieuwe medewerkers in te wijden in de woningsector/volkshuisvesting. Even geen cijfertjes, maar gewoon uitleg over de branche. Uiteraard met een knipoog.

 

 

Binnen de sector van woningcorporaties constateren wij een grote behoefte aan het beter afstemmen van kennis, kunde en vaardigheden op de eigen situatie. FBTA is op deze behoefte ingesprongen. Dat gebeurt met name door het aanbieden en verzorgen van in-company trainingen. Onze trainingen worden op maat gemaakt. Hierbij wordt uw eigen casuïstiek gebruikt.

Zeer tevreden corporaties

Een groot aantal corporaties heeft inmiddels van onze diensten gebruik gemaakt. Stuk voor stuk is men erg enthousiast over onze aanpak en werkwijze. Met trots verwijzen wij u naar de referenties van onze opdrachtgevers. Wilt u met iemand in contact komen om zo hun ervaringen uit eigen mond te vernemen? Laat het ons weten en wij brengen het contact tot stand.

Volwaardige dienstverlener binnen de woningbranche

Kortom, FBTA timmert flink aan de weg en heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een volwaardig speler binnen de sector. Onze ambitie is om binnen de markt van woningcorporaties de komende jaren verder door te groeien.

Bij onze start in 2006 ging de aandacht vooral uit naar maatwerktrainingen op het terrein van financiën en volkshuisvesting. Vanaf 2010 verzorgen wij ook trainingen met een open inschrijving. Daarnaast kwamen steeds meer andere vragen om ondersteuning onze kant op. FBTA coacht momenteel managers en directieleden van corporaties zowel vakinhoudelijk als in hun persoonlijke ontwikkeling. Corporaties ontvangen adviezen op het gebied van herinrichting en ontwikkeling van hun organisatie. Ook worden wij steeds meer gevraagd om tijdelijk voor oplossingen te zorgen bij capaciteitsvraagstukken. Ons werkveld verbreedt zich dan ook in hoog tempo.

Samenwerkingsovereenkomsten

Onze aanpak en werkwijze is ook andere partijen niet aan de aandacht ontsnapt. Zij maken ook graag gebruik van onze diensten.

FBTA Landmeter

Vanaf 1 januari 2010 is Dorothé Landmeter eveneens werkzaam bij FBTA. Dorothé is verantwoordelijk voor het accountmanagement, relatiebeheer en de backoffice.

Lees op deze website wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van trainingen, advies, coaching en interimdiensten.

NIEUWSBRIEF
Meld u aan voor de nieuwsbrieven en blijf automatisch op de hoogte. Aanmelden

Laatste nieuws

Huurverhoging gemiddeld 2% 25-04-2022

Woningcorporaties mogen de huren op 1 juli met maximaal 2,3 % verhogen Lees meer

Toewijzingsregels veranderen per 1 januari 2022 08-11-2021

Bij het toewijzen van sociale huurwoningen geldt vanaf 1 januari 2022 een hogere inkomensgrens voor meerpersoonshuishoudens. Ook verandert de manier waarop wordt omgegaan met de vrije toewijzingsruimte. Deze en andere wijzingen van de toewijzingsregels zetten we in dit artikel op een rijtje. Lees meer

Per 1 april 2021 wetswijziging afvoer en opslag inboedel na een ontruiming 23-12-2020

Per 1 april 2021 wetswijziging afvoer en opslag inboedel na een ontruiming. Lees meer

Wijziging inkomensgrenzen en parameters per 1 januari 2021 10-12-2020

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties heeft op 9 december jl. alsnog de indexpercentages en inkomensgrenzen voor 2021. Lees meer